Архів створено командоюМаєш Право Знати »
Новини міста
Головні новини
Рішення міськвиконкому
Розпорядження міського голови
Регуляторні акти
Державнi закупiвлi
Інвестиційний паспорт міста
На допомогу інвесторам
Управління комунальної власності
Проекти нормативно-правових актів (громадське обговорення)
Доступ до публічної інформації
Адміністрація
Адміністрація
Політичні партії
Громадські організації
Інфраструктура
Вакансії
Сім'я і молодь
Освіта
Культура
Спорт
Юридичні консультації
Адміністративні послуги
Графік прийому громадян
Депутатський корпус
Депутати
Фракції
Комісії
Виборчi округи
Рішення міської ради
Графік прийому громадян депутатами міської ради
Голос ради
Наше місто
Історія
Символіка міста
Міста побратими
Фотогалерея
Житлово-комунальні послуги
Реформи ЖКГ
Міські маршрути
Громадська рада
Контакти
Телефони
Готелі
Довідкові служби
Надіслати листа

Пошук по сайту








Проект рішення міської ради "Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 09.06.2011 №243-09-06 “Про встановлення місцевих податків і зборів”" PDF Печать E-mail
Автор: Адміністрація   
28.11.2011 14:17

Повідомлення
про оприлюднення проекту рішення Броварської міської ради «Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 09.06.2011 № 243-09-06 «Про встановлення місцевих податків та зборів»

 

 

На виконання ст. 143 Конституції України, п.108, 110,122 Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України  та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України», п. 8.3 ст. 8, п. 12.3, 12.4 і 12.5 ст. 12, п. 24 ст. 26 та ст. 69 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»,  фінансове управління Броварської міської ради  виносить на публічне обговорення проект рішення Броварської міської ради «Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 09.06.2011 №243-09-06 «Про встановлення місцевих податків та зборів». Даний проект рішення розроблено з метою забезпечення наповнення місцевого бюджету та приведення у відповідність з Податковим кодексом України (зі змінами та доповненнями). Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу будуть прийматись у письмовому вигляді від громадян, суб'єктів господарювання та їх об’єднань, інформаційно-дорадчих органів  протягом місяця з дня опублікування проекту рішення на поштову адресу розробника: фінансове управлінням Броварської міської ради (07400,  м. Бровари, вул. Гагаріна 15, каб. 303, тел. 5-23-25), відділ звернень громадян (07400,  м.Бровари, пр.Незалежності, 2, 5-32-47) та постійна депутатська комісія (07400,  м. Бровари, вул. Гагаріна 15, каб.420.)
Проект рішення та аналіз регуляторного впливу опубліковано нижче.

Броварська міська рада Київської області
ПРОЕКТ  РІШЕННЯ

Про внесення змін до рішення  Броварської міської ради від 09.06.2011 №243-09-06 “Про встановлення місцевих податків і зборів”

Розглянувши подання фінансового управління Броварської міської ради, керуючись статтею 143 Конституції України, Законом України ,,Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності”, п.108, 110, 122 Закону України ,,Про внесення змін до Податкового кодексу України  та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу України ”, пункту 8.3 статті 8, пунктів 12.3, 12.4 і 12.5 статті 12, пункту 24 статті 26 та статті 69 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань соціально-економічного та культурного  розвитку, бюджету, фінансів та цін, міська рада
вирішила:

1.    Внести зміни до рішення Броварської міської ради від 09.06.2011 №243-09-06 “Про встановлення місцевих податків і зборів”:
1.1. пункт 5 викласти в такій редакції:
“Визнати такими, що втратили чинність рішення Броварської міської ради від 27.08.2009 № 1227-68-05 “Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 27.12.07р. № 582-31-05 «Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 20.07.06р. №45-06-05 “Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва”, рішення Броварської міської ради від 27.12.2007 № 581-31-05 “Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 20.07.06р. №45-06-05 “Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва”,  рішення Броварської міської ради від 21.09.2006 №98-08-05 “ Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 20.07.06р. №45-06-05 “Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва”, рішення Броварської міської ради від 25.12.2006 №177-13-05 “Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 20.07.06р. №45-06-05 “Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва”, рішення Броварської міської ради від 20.07.2006 №45-06-05 “Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва”;
1.2. у пункті шостому  цифри  та  слова  "01.01.2012 року"
замінити цифрами та словами "01.07. 2012 року";
2.   Внести зміни до рішення  Броварської міської ради від 09.06.2011 №243-09-06 “Про встановлення місцевих податків і зборів”:
2.1.  п.п.4.4.1 п.4.4 розділу 4 викласти в такій редакції:
“сума збору за місця для паркування транспортних засобів, обчислена  відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал,  сплачується у строки, визначені для квартального звітного (податкового)  періоду”;
2.2    підпункт “д” п.п.3.1.2 п.3.1 розділу 3 викласти в такій редакції:
“особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування, оздоровлення,     реабілітацію    до    лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих  та санаторно-курортних закладів, що мають ліцензію  на  медичну практику та акредитацію Міністерства охорони  здоров'я України”;
2.3    п.п.3.1.2 п.3.1 розділу 3 доповнити підпунктами “е” і  “є” такого змісту:
“е) діти віком до 18 років”;
“є) дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та
санаторно-курортні заклади”;
2.4    п.п.3.6.1 п.3.6 розділу 3 викласти в такій редакції:
сума  туристичного  збору,  обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, сплачується  у   строки,  визначені  для  квартального  звітного  (податкового) періоду.
2.5    в п.2.1 розділу 2 доповнити підпунктом 2.1.3 такого змісту:
“ 2.1.3. Особливості     справляння     збору     суб'єктами
господарювання,  які  застосовують спрощену систему оподаткування,
обліку та звітності,  встановлюються розділом 5 додатку 1 до рішення  Броварської міської ради від 09.06.2011 №243-09-06 “Про встановлення місцевих податків і зборів””

2.6    розділ 5 викласти в такій редакції:

“Розділ 5. Спрощена система оподаткування,  обліку та звітності ”

5.1 Суб’єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:

1) перша група  - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж  товарів  з торговельних  місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких  протягом  календарного року не перевищує 150 000 гривень;
2) друга група - фізичні особи - підприємці,  які  здійснюють господарську діяльність з надання послуг,  у тому числі побутових, платникам єдиного податку  та/або  населенню,  виробництво  та/або продаж товарів,  діяльність у сфері ресторанного господарства,  за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах,  одночасно не  перевищує 10осіб;
обсяг доходу не перевищує 1 000 000 гривень.
Дія цього   підпункту  не  поширюється  на  фізичних  осіб  - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та     оцінювання    нерухомого    майна    (група    70.31 КВЕД ДК 009:2005) ( va375202-05 ). Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для третьої групи;
3) третя група - фізичні особи  -  підприємці,  які  протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах,  одночасно не  перевищує 20осіб;
обсяг доходу не перевищує 3 000 000 гривень;
4) четверта  група - юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми,  які протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
середньооблікова кількість працівників не перевищує 50 осіб;
обсяг доходу не перевищує 5 000 000 гривень.

5.2       При   розрахунку   загальної   кількості  осіб,  які
перебувають у трудових відносинах з платником  єдиного  податку  -
фізичною   особою,   не   враховуються   наймані  працівники,  які
перебувають у відпустці у зв'язку з вагітністю  і  пологами  та  у
відпустці  по  догляду  за дитиною до досягнення нею передбаченого
законодавством віку.


5.3. Не можуть бути платниками єдиного податку:

5.3.1 суб'єкти  господарювання  (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють:
1) діяльність з організації, проведення азартних ігор;
2) обмін іноземної валюти;
3) виробництво,  експорт,  імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб,  пов'язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);
4) видобуток,  виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення;
5) видобуток, реалізацію корисних копалин;
6) діяльність  у  сфері   фінансового   посередництва,   крім діяльності   у  сфері  страхування,  яка  здійснюється  страховими агентами, визначеними   Законом    України    "Про    страхування",  сюрвейєрами,  аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розділом III Податкового кодексу України;
7) діяльність з управління підприємствами;
8) діяльність з надання послуг пошти та зв'язку;
9) діяльність з продажу предметів мистецтва та  антикваріату, діяльність  з  організації  торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;
10) діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;
5.3.2. фізичні особи - підприємці,  які здійснюють технічні випробування та   дослідження   (група   74.3  КВЕД  ДК  009:2005) ( va375202-05 ), діяльність у сфері аудиту;
5.3.3  фізичні особи - підприємці,  які  надають  в  оренду земельні  ділянки,  загальна  площа  яких  перевищує  0,2 гектара, житлові приміщення,  загальна площа яких перевищує 100  квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;
5.3.4. страхові  (перестрахові)  брокери,  банки,  кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії,  установи  накопичувального   пенсійного   забезпечення, інвестиційні фонди і компанії,  інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів;
5.3.5. суб'єкти господарювання,  у статутному капіталі яких сукупність   часток,  що  належать  юридичним  особам,  які  не  є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;
5.3.6.  представництва,   філії,    відділення    та    інші відокремлені  підрозділи  юридичної  особи,  яка  не  є  платником єдиного податку;
5.3.7   фізичні та юридичні особи - нерезиденти;
5.3.8.  суб'єкти господарювання,  які на день подання  заяви про  реєстрацію  платником  єдиного податку мають податковий борг, крім  безнадійного  податкового  боргу,  що  виник  внаслідок  дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

5.4.    Платники    єдиного    податку   повинні   здійснювати розрахунки  за  відвантажені  товари  (виконані   роботи,   надані послуги)    виключно   в   грошовій   формі   (готівковій   та/або безготівковій).
5.5.      Для  цілей  цього розділу під побутовими послугами населенню,  які надаються першою та другою групами платників єдиного податку, розуміються такі види послуг:

1) виготовлення взуття за індивідуальним замовленням;
2) послуги з ремонту взуття;
3) виготовлення швейних виробів за індивідуальним замовленням;
4) виготовлення виробів із шкіри за індивідуальним замовленням;
5) виготовлення виробів з хутра за індивідуальним замовленням;
6) виготовлення спіднього одягу за індивідуальним замовленням;
7) виготовлення текстильних виробів та текстильної галантереї за індивідуальним замовленням;
8) виготовлення головних уборів за індивідуальним замовленням;
9) додаткові послуги до виготовлення виробів за індивідуальним замовленням;
10) послуги з ремонту одягу та побутових текстильних виробів;
11) виготовлення та в'язання трикотажних виробів за індивідуальним замовленням;
12) послуги з ремонту трикотажних виробів;
13) виготовлення килимів та килимових виробів за індивідуальним замовленням;
14) послуги  з ремонту та реставрації килимів та килимових виробів;
15)виготовлення шкіряних галантерейних та дорожніх виробів за індивідуальним замовленням;
16) послуги  з ремонту шкіряних  галантерейних та дорожніх виробів;
17) виготовлення меблів за індивідуальним замовленням;
18) послуги з ремонту, реставрації та поновлення меблів;
19) виготовлення  теслярських та столярних виробів за індивідуальним замовленням;
20) технічне обслуговування та ремонт автомобілів, мотоциклів, моторолерів і мопедів за індивідуальним замовленням;
21) послуги з ремонту радіотелевізійної та  іншої  аудіо- і відеоапаратури;
22) послуги  з  ремонту  електропобутової  техніки  та  інших побутових приладів;
23) послуги з ремонту годинників;
24) послуги з ремонту велосипедів;
25) послуги з технічного обслуговування і ремонту музичних інструментів;
26) виготовлення металовиробів за індивідуальним замовленням;
27) послуги  з ремонту інших предметів особистого користування, домашнього вжитку та металовиробів;
28) виготовлення   ювелірних виробів за індивідуальним замовленням;
29) послуги з ремонту ювелірних виробів;
30) прокат речей особистого користування та побутових товарів;
31) послуги з виконання фоторобіт;
32) послуги з оброблення плівок;
33) послуги з прання, оброблення білизни та інших текстильних виробів;
34) послуги з чищення та фарбування текстильних, трикотажних і хутрових виробів;
35) вичинка хутрових шкур за індивідуальним замовленням;
36) послуги перукарень;
37) ритуальні послуги;
38) послуги, пов'язані з сільським та лісовим господарством;
39) послуги домашньої прислуги;
40) послуги, пов'язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням.

5.6. Ставки єдиного податку.

5.6.1. Ставки  єдиного  податку  встановлюються  у  відсотках (фіксовані ставки)   до   розміру  мінімальної  заробітної  плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року  (далі у  цій  главі - мінімальна  заробітна плата),  та у відсотках до доходу (відсоткові ставки).
5.6.2. Фіксовані  ставки єдиного податку встановлюються міською радою для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:
1) для першої групи платників єдиного податку -10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати;
2) для другої групи платників єдиного податку - 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.
5.6.3. Відсоткова ставка єдиного податку для третьої і четвертої груп платників єдиного податку встановлюється у розмірі:
1) 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з Податковим кодексом України;
2) 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.
5.6.4. Ставка єдиного податку  встановлюється  для  платників єдиного податку першої, другої і третьої груп у розмірі 15 відсотків:
1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного у підпунктах 1, 2 і 3 пункту 5.1. розділу 5;
2) до доходу, отриманого  від  провадження  діяльності,  не зазначеної у свідоцтві платника єдиного податку,  віднесеного  до першої або другої групи;
3) до  доходу,  отриманого  при  застосуванні  іншого способу розрахунків, ніж зазначений у цьому розділі;
4) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.
5.6.5. Ставки  єдиного  податку для платників четвертої групи встановлюються у подвійному розмірі ставок, визначених підпунктом 5.6.3 цього пункту:
1) до   суми   перевищення   обсягу   доходу,  визначеного  у підпункті 4 пункту 5.1 розділу 5;
2) до доходу,  отриманого  при  застосуванні  іншого  способу розрахунків, ніж зазначений у цьому розділі;
3) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.
5.6.6. У разі здійснення платниками єдиного податку першої  і другої  груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір*** ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.
5.6.7. У  разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської,  селищної  або міської ради застосовується максимальний розмір ставки (20 відсотків від  розміру мінімальної заробітної плати) єдиного  податку.
5.6.8. Ставки,  встановлені підпунктами 5.6.3-5.6.5 цього пункту, застосовуються з урахуванням таких особливостей:
1) платники єдиного податку першої групи,  які у календарному кварталі перевищили обсяг доходу, визначений для таких платників у підпункті 5.1. розділ 5,  з наступного  календарного кварталу  за  заявою  переходять  на  застосування  ставки єдиного податку,  визначеної для  платників  єдиного  податку  другої  або третьої   групи,  або  відмовляються  від  застосування  спрощеної системи оподаткування.
Такі платники до  суми  перевищення  зобов'язані  застосувати ставку єдиного податку у розмірі 15 відсотків.
Заява подається  не  пізніше  20 числа місяця,  наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу;
2) платники єдиного податку другої групи,  які  перевищили  у податковому (звітному) періоді обсяг доходу,  визначений для таких платників у підпункті 5.1. розділ 5,  в  наступному податковому   (звітному)   кварталі за заявою переходять на застосування ставки єдиного податку,  визначеної для  платників єдиного податку третьої групи,  або відмовляються від застосування спрощеної системи оподаткування.
Такі платники до суми перевищення зобов'язані застосувати ставку єдиного податку у розмірі 15 відсотків.
Заява подається  не  пізніше  20 числа місяця,  наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу;
3) платники єдиного податку третьої  і  четвертої  груп,  які перевищили   у   податковому   (звітному)  періоді  обсяг  доходу, визначений для таких платників у підпункті 5.1. розділ 5, до суми перевищення застосовують ставку єдиного податку у розмірі 15 відсотків (для платників  третьої  групи),  а  платники єдиного  податку  четвертої  групи  - у подвійному розмірі ставок, визначених підпунктом 5.6.3 цього пункту,  а  також  зобов'язані  у порядку,  встановленому  цією  главою,  перейти  на  сплату  інших податків і зборів, встановлених Податковим кодексом України;
4) ставка єдиного податку,  визначена для третьої і четвертої груп у розмірі 3 відсотки, може бути обрана:
а) суб'єктом  господарювання,  який  зареєстрований платником податку на додану вартість відповідно до розділу V Податкового кодексу України, у  разі  переходу  ним  на  спрощену  систему оподаткування шляхом подання заяви щодо переходу на спрощену систему  оподаткування  не пізніше   ніж   за  15  календарних  днів  до  початку  наступного календарного кварталу;
б) платником єдиного податку,  який зареєстрований  платником податку  на додану вартість відповідно до розділу Податкового кодексу України, у разі добровільної зміни ставки єдиного  податку  шляхом  подання заяви щодо   зміни  ставки  єдиного  податку  не  пізніше  ніж  за 15 календарних днів до початку календарного кварталу, в якому буде застосовуватися нова ставка;
в) суб'єктом господарювання, який не зареєстрований платником податку на додану вартість,  у  разі  його  переходу  на  спрощену систему  оподаткування  шляхом  реєстрації  платником  податку  на додану вартість відповідно до розділу V Податкового кодексу України і  подання заяви  щодо  переходу на спрощену систему оподаткування не пізніше ніж за 15 календарних  днів  до  початку  наступного  календарного кварталу, в якому здійснено реєстрацію платником податку на додану вартість;
г) платником єдиного податку,  що застосовує  ставку  єдиного податку  в  розмірі  5  відсотків,  у  разі  постачання ним послуг (робіт) платникам податку на додану вартість і якщо  обсяг  такого постачання  за  останні  12  календарних місяців сукупно перевищує обсяг,  визначений  пунктом  181.1  статті  181  розділу  V  Податкового кодексу України,  та  реєстрації такого платника єдиного податку платником податку на додану вартість у  порядку,  встановленому  розділом  V Податкового кодексу України,  шляхом  подання  заяви щодо зміни ставки єдиного податку не  пізніше ніж  за  15  календарних  днів  до   початку наступного  календарного  кварталу,  в  якому здійснено реєстрацію платником податку на додану вартість;
5) у разі анулювання реєстрації платника  податку  на  додану вартість  у  порядку,  встановленому  розділом  V  Податкового кодексу України, платники єдиного податку зобов'язані  перейти  на  сплату  єдиного податку  за  ставкою  у  розмірі  5  відсотків або відмовитися від застосування спрощеної системи оподаткування шляхом подання  заяви щодо  зміни  ставки  єдиного  податку  чи відмови від застосування спрощеної системи оподаткування не пізніше ніж за  15  календарних днів   до   початку  наступного  календарного  кварталу,  в  якому здійснено  анулювання  реєстрації  платником  податку  на   додану вартість.

5.7. Порядок та строки сплати єдиного податку.

5.7.1. Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення  авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.
Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском  за  весь  податковий  (звітний)  період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.         
5.7.2. Нарахування авансових внесків  для  платників  єдиного податку  першої  і  другої  груп  здійснюється  органами державної податкової  служби  на  підставі  заяви  такого  платника  єдиного податку  щодо  розміру обраної ставки єдиного податку,  заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви  щодо  терміну  тимчасової втрати працездатності.
5.7.3. Платники  єдиного  податку  третьої  і  четвертої груп сплачують  єдиний  податок  протягом  10  календарних  днів  після граничного  строку  подання  податкової  декларації  за податковий (звітний) квартал.
5.7.4. Сплата  єдиного   податку   здійснюється   за   місцем податкової адреси.
5.7.5. Платники єдиного податку першої і другої груп,  які не використовують  працю  найманих  осіб,  звільняються  від сплати єдиного  податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки,  а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків)   непрацездатності,   якщо   вона  триває  30  і  більше календарних днів.
5.7.6. Суми єдиного податку,  сплачені відповідно  до  абзацу другого  підпункту 5.7.1 і підпункту 5.7.5  цього пункту,  підлягають зарахуванню в рахунок майбутніх платежів з цього податку за заявою платника єдиного податку.
Помилково та/або   надміру   сплачені  суми  єдиного  податку підлягають  поверненню  платнику.
5.7.7. Єдиний  податок,  нарахований  за  перевищення  обсягу доходу,  сплачується протягом 10 календарних днів після граничного строку  подання  податкової  декларації  за  податковий  (звітний) квартал.
5.7.8. У разі припинення платником єдиного податку проводження  господарської  діяльності, податкові  зобов'язання із сплати єдиного податку нараховуються такому платнику до останнього дня  (включно)  календарного  місяця,  в якому до органу державної податкової служби подано заяву щодо відмови від спрощеної  системи оподаткування  у  зв'язку  з припиненням провадження господарської діяльності.

2.7  розділ 6 викласти в такій редакції:
“Розділ 6.  Відповідальність.”
“6.1.Платники місцевих податків і зборів несуть відповідальність за неподання, несвоєчасне подання податкових декларацій (розрахунків) по місцевих податках і зборах до органу державної податкової служби, правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати місцевих податків і зборів до бюджету відповідно  до Податкового кодексу України та Закону України “Про державну податкову службу в Україні” (із змінами і доповненнями),  інших законодавчих та нормативно-правових актів. ”
2.8.  доповнити розділ 7 виклавши його в такій редакції:
“Розділ 7. Контроль”
“7.1. Контроль за своєчасністю подання податкових декларацій по місцевих податках і зборах до органу державної податкової служби, правильністю його обчислення, повноту і своєчасність сплати до бюджету здійснює орган державної податкової служби.”  

3.    Це  рішення  набирає  чинності  з 1.01.2012 року.
4. Фінансовому управлінню Броварської міської ради забезпечити    направлення копії цього рішення до органу державної податкової служби.        
5. Головному редактору газети “Броварська панорама” Глушку В.М. оприлюднити дане рішення.
6. Секретарю ради Семенюк О.В. оприлюднити це рішення на сайті міської ради.

7.    Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Андрєєва В.О..


Міський голова                                                     І.В.Сапожко



м.Бровари
________________
№_________________


Аналіз впливу регуляторного акта
до проекту рішення Броварської міської ради «Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 09.06.2011 № 243-09-06 «Про встановлення місцевих податків та зборів»

1.Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин.
Рішенням Броварської міської ради від 09.06.2011 № 243-09-06 встановлені місцеві податки та збори:  єдиний податок, туристичний збір. 
В зв’язку з прийнятими Законами України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України від 07.07.2011 року №3609 та від 04.11.2011 року №4014-VІ виникла необхідність внесення змін до рішення Броварської міської ради «Про встановлення місцевих податків та зборів» від 09.06.2011 №243-09-06.

Причини та умови виникнення проблеми:
Спрощена система оподаткування є напрямом державної політики, що діє на практиці для категорії платників – частини суб’єктів підприємницької діяльності, які є найменш фінансово спроможними. Це є самозайняті особи, які забезпечують сьогодні собі робоче місце власними силами. Саме вони потребують найбільшої допомоги та захисту з боку держави.
Єдиний податок та туристичний збір являються джерелами наповнення доходної частини місцевого бюджету, яка направляється насамперед на фінансування бюджетної сфери.
Діючі ставки єдиного податку, які встановлені рішеннями Броварської міської ради від 20.07.2006 №45-06-05, від 27.12.2007 №582-31-05 та від 27.08.2009 №1227-68-05, не враховують зростання темпів реальних доходів населення та не відповідають сучасному рівню економічного розвитку регіону. Збереження існуючих ставок єдиного податку не забезпечить належних надходжень до місцевого бюджету, а терміни сплати туристичного збору за рішенням Броварської міської ради від 09.06.2011 №243-09-06 змінені з 01.01.2012року.

Цілі державного регулювання.
Цілями державного регулювання є:
- підвищення мотивації громадян до заняття окремими видами підприємницької діяльності;
- створення сприятливих умов для розвитку  підприємницької діяльності: встановлення економічно обґрунтованих ставок єдиного податку відповідно до сучасних ринкових відносин;
- надання суб'єктам підприємницької діяльності можливості обрання найбільш ефективної та зручної системи оподаткування, обліку та звітності при здійснення підприємницької діяльності, що дозволить забезпечити більшу свободу у виборі методів досягнення результатів;
- приведення видів підприємницької діяльності по єдиному податку у відповідність з класифікацією видів економічної діяльності;
- зменшить кількість звернень громадян про встановлення нових видів ставок єдиного податку;
- відкритість процедури при вирішенні питань, пов’язаних зі справлянням туристичного збору;    
- збільшення надходжень до місцевого бюджету.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей.
Альтернативи рішення проблеми:
- залишити без змін діючу ситуацію;
- регулювання визначеної проблеми на державному рівні,
Перша альтернатива - питання встановлення ставок єдиного податку обумовлене процесами, пов'язаними з підтримкою та регулюванням розвитку малого бізнесу, ефективного використання його можливостей у розвитку економіки на території Броварської міської ради, притягнення більшої кількості суб'єктів підприємницької діяльності до переходу на спрощену систему оподатковування, і таким чином, збільшення надходжень до місцевого бюджету. У разі неприйняття зазначеного регуляторного акта ситуація залишиться без змін. А саме, залучення більшої кількості суб'єктів підприємницької діяльності до переходу на спрощену систему оподаткування, виведення платників податків із тіньового бізнесу до правового русла не відбудеться.
Друга альтернатива - слід зауважити, що рішення проблеми з допомогою держави зараз неможливо через те, що чинне законодавство не регламентує детально механізм встановлення ставок єдиного податку для СПД - фізичних осіб, а передає цю функцію органам місцевого самоврядування.

4. Механізм та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
Проект рішення Броварської міської ради «Про внесення змін до рішення Броварської міської ради від 09.06.2011 №243-09-06 «Про встановлення місцевих податків та зборів» передбачає, встановлення нових ставок єдиного податку для фізичних осіб - суб’єктів малого підприємництва, які здійснюють свою діяльність у сфері торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування населення, виробництва і реалізації товарів народного споживання та інших видів підприємницької діяльності, а також зміну термінів сплати туристичного збору (сума туристичного збору, обчислюється відповідно до податкової декларації за звітний  (податковий) квартал, сплачується у строки, визначені для квартального звітного періоду).   
Дія акта поширюється на території Броварської міської ради. Акт доводиться до відома суб'єктів відносин через засоби масової інформації: газету «Броварська панорама» та через мережі Інтернет на сайті Броварської міської ради www.brovarу.кіеv.ua.



5. Обгрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливостей впровадження та виконання вимог регуляторного акта.
Прийняття та виконання вимог даного регуляторного акта здійснюється відповідно до Бюджетного та Податкового Кодексів України.
Передбачається, що суб'єкти підприємницької діяльності - платники єдиного податку, будуть неухильно виконувати вимоги запропонованого проекту рішення, тобто в повному обсязі та своєчасно вносити податкові платежі, тому як вартість виконання цих вимог нижча, ніж вартість ухилення від виконання таких вимог.


6. Визначення очікуваних результатів від прийняття регуляторного акта.


Очікувані результати дії регуляторного акту надані наступною таблицею:

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

Збільшення надходжень до міського бюджету і можливість збільшення витрат на фінансування покладених на органи місцевого самоврядування повноважень.

Стимулювання розвитку підприємництва.

Створення нових робочих місць.

Процедура розробки регуляторного акту, збільшення навантажень на працівників державних установ по забезпеченню виконання вимог, встановлених проектом

Фізичні та юридичні особи

Можливість здійснення підприємницької діяльності за спрощеною системою оподаткування, обліку та звітності

Диференційний підхід до розміру ставок єдиного податку в залежності від виду діяльності, самостійне обрання способу оподаткування доходів.

Витрати на сплату єдиного податку.

7. Строк дії регуляторного акта.
Зазначений проект нормативно-правового акта є загальнообов’язковим до застосування на території міста та має необмежений термін дії. В разі внесення змін до Податкового  кодексу в частині  справляння місцевих податків і зборів відповідні  зміни  будуть внесені до цього регуляторного акта.

8.  Показники результативності регуляторного акта.
Для визначення результативності цього регуляторного акта пропонується встановити такі загальні показники:
- динаміка кількості платників по єдиному податку та по туристичному збору;
- обсяги надходжень від єдиного податку та туристичного збору до бюджету міста.
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження                             результативності регуляторного акта.
Базове відстеження буде проведене до дати набрання чинності регуляторного акта.
Повторне відстеження результативності буде проведено через рік після набуття чинності регуляторним актом.
Упродовж кожних трьох років, з моменту виконання заходів по проведенню повторного відстеження результативності цього регуляторного акта, за умови його чинності, буде проводитьсь періодичне відстеження його результативності.
Відстеження результативності здійснюватимуться на основі офіційних даних Броварської об’єднаної державної податкової інспекції, фінансового управління Броварської міської ради.

Начальник фінансового управління
Броварської міської ради                                                      Н.О. Паламарчук

Обновлено 28.11.2011 14:22
 
© 2012 Сайт міста Бровари
Офіційний спонсор сайту - компанія Бравопорт