Архів створено командоюМаєш Право Знати »
Новини міста
Головні новини
Рішення міськвиконкому
Розпорядження міського голови
Регуляторні акти
Державнi закупiвлi
Інвестиційний паспорт міста
На допомогу інвесторам
Управління комунальної власності
Проекти нормативно-правових актів (громадське обговорення)
Доступ до публічної інформації
Адміністрація
Адміністрація
Політичні партії
Громадські організації
Інфраструктура
Вакансії
Сім'я і молодь
Освіта
Культура
Спорт
Юридичні консультації
Адміністративні послуги
Графік прийому громадян
Депутатський корпус
Депутати
Фракції
Комісії
Виборчi округи
Рішення міської ради
Графік прийому громадян депутатами міської ради
Голос ради
Наше місто
Історія
Символіка міста
Міста побратими
Фотогалерея
Житлово-комунальні послуги
Реформи ЖКГ
Міські маршрути
Громадська рада
Контакти
Телефони
Готелі
Довідкові служби
Надіслати листа

Пошук по сайту








Проект рішення виконкому "Про стан виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України,центральних органів виконавчої влади,обласної державної адміністрації, власних рішень, розпоряджень міського голови та інших документів у виконкомі Бровар" PDF Печать E-mail
Автор: Адміністрація   
06.01.2012 10:13

БРОВАРСЬКА   МІСЬКА   РАДА   КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

ПРОЕКТ  Р І Ш Е Н Н Я

Від  ________________ №  _______

м. Бровари


Про стан виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України,центральних органів виконавчої влади,обласної державної адміністрації, власних рішень, розпоряджень міського голови та інших документів у виконкомі Броварської міської ради за 12 місяців 2011 року 

 

  На виконання вимог указів Президента України від 29.03.2000 № 549  «Про заходи щодо вдосконалення організації контролю за виконанням актів та доручень Президента України», від 19.02.2002 № 155 «Про порядок організації та здійснення контролю за виконання указів, розпоряджень і доручень Президента України» та від 26.07.2005 № 1132 «Про питання  контролю за виконанням указів, розпоряджень та доручень Президента  України», рішення ради регіонів  від 07.04.2011 № 1-1/767, розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 30 березня 2007 року № 217 з метою вдосконалення організації контролю за виконанням документів, підвищення рівня виконавської дисципліни, керуючись статтею 24 Закону України «Про місцеве самоврядування  в Україні», виконком Броварської міської ради

В И Р І Ш И В:

 1. Інформацію про стан виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, обласної державної адміністрації, власних рішень, розпоряджень міського голови та інших документів у виконкомі Броварської міської ради за 12 місяців 2011 року взяти до відома (додається).

 2. Керівникам управлінь, відділів та інших структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету:


2

 2.1. Забезпечити посилення контролю і підвищення  відповідальності посадових осіб за своєчасне і безумовне виконання законів України, актів і доручень Президента України, голови  облдержадміністрації, міського голови  та його заступників.

 3. Контроль за виконання цього рішення покласти на керуючого справами виконкому Кузнєцова К.В.

 

Міський голова                                                                І.В.Сапожко

 ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання актів Президента України,
Кабінету Міністрів України, центральних органів
виконавчої влади, обласної державної адміністрації,
власних рішень за 12 місяців 2011  року

На виконання вимог указів Президента України від 29.03.2000 № 549  «Про заходи щодо вдосконалення організації контролю за виконанням актів та доручень Президента України», від 19.02.2002 № 155 «Про порядок організації та здійснення контролю за виконання указів, розпоряджень і доручень Президента України» та від 26.07.2005 № 1132 «Про питання  контролю за виконанням указів, розпоряджень та доручень Президента  України», рішення ради регіонів  від 07.04.2011 № 1-1/767, розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 30 березня 2007 року № 217 з метою вдосконалення організації контролю за виконанням документів, підвищення рівня виконавської дисципліни у виконкомі Броварської міської ради  проаналізовано стан виконання документів за 12 місяців 2011 року.
 Так, за 12 місяців 2011 року надійшло до виконкому та зареєстровано в програмі „Аскод” - 5346 документів, що на 494 документи більше у порівнянні з 2010 роком і складає 9,2% (у 2010 році – 4852 документи). Зареєстровано як „внутрішня кореспонденція” – 993,  „до відома” - 1223 та документів від судів – 697.
 Зареєстровано вихідної кореспонденції – 4206.
 Всього документообіг за  12 місяців 2011 року складає: 12466 документів, що на 647 документів більше у порівнянні з 2010 роком і складає 5,1% (у 2010 році було 11819 документів.
 За 12 місяців 2011 року надійшло документів:
 - від вищестоящих організацій –  52,
 в тому числі:
 - Міністерств та відомств – 41;
 - Народних депутатів України – 11.
 Від Київської облдержадміністрації надійшло – 1293 документів, в тому числі:
 - розпоряджень та доручень – 296;
 - листів від відділів та управлінь – 997.
 За цей період обласна рада надіслала 51 документ.
 
 Протягом звітного періоду найбільше документів розглянуто:
 - з питань виділення, приватизації, переоформлення та надання земельних ділянок – 540;
 - з питань виконання рішень директивних органів – 1047;
 - з питань будівництва та архітектури – 158;
 - з питань надання, продовження оренди та суборенди приміщень - 321;


 - з питань житлово-комунального господарства – 375 та ряд інших документів, які надійшли до виконкому Броварської міської ради за 12 місяців 2011 року (довідка  в розрізі порушених питань додається).
 З метою належного виконання в місті актів та доручень вищого рівня, міським головою  прийнято 371  розпорядження (у 2010 році – 330).
 Виконкомом Броварської міської ради прийнято 691 рішення (у 2010 році – 777 рішень).
 За 12 місяців 2011 року міська рада прийняла 390 рішень (у 2010 році – 369).
 Відділами, управліннями та іншими структурними підрозділами виконкому протягом звітного  періоду проведена величезна робота щодо виконання документів.
 Так, найбільшу кількість документів отримали на розгляд та виконання:
 - юридичний відділ –  829;
 - відділ  організаційної та кадрової роботи – 859;
 - земельний відділ – 886;
 - УЖКГ – 517;
 - управління економіки – 427;
 - управління комунальної власності – 374;
 - фінансове управління – 301;
 - управління містобудування та архітектури – 244;
 - відділ з житлових питань – 171 та інші (аналіз виконання  документів  відділами, управліннями та іншими структурними підрозділами міської ради додається).
 Загальним відділом виконкому періодично проводяться перевірки роботи з документами та організації їх контролю у відділах, управліннях та інших структурних підрозділах виконкому.
 У відділах та управліннях, в основному, дотримуються вимог щодо роботи з документами та організації її контролю, визначені особи, відповідальні за ведення діловодства, налагоджений контроль за переліком виконання документів.
 Усі відділи та управління в роботі керуються інструкцією по діловодству, затвердженою розпорядженням міського голови.
 На засіданнях виконкому заслуховуються звіти керівників управлінь, відділів та  інших структурних підрозділів з питань  виконання положень Конституції, Законів України, виробничих планів,  виконання посадових обов’язків, виконання прийнятих раніше розпорядчих документів.
 Всі документи, які надходять  з вищестоящих органів, розглядаються міським головою, приймаються власні розпорядчі документи, складаються програми, плани-заходів, тощо.
 На засіданнях виконавчого комітету у 2011 році (25.01.2011 – рішення             № 26; 12.07.2011 – рішення № 358; 09.08.2011 – рішення № 404 та 08.11.2011 – рішення № 585) було розглянуто стан виконання документів у виконкомі Броварської міської ради.
3

Було попереджено керівників відділів про персональну відповідальність щодо забезпечення своєчасного і безумовного виконання вимог чинного законодавства в частині виконання документів і організації їх контролю. 
          Щопонеділка на оперативних нарадах у міського голови, за участю керівників відділів і управлінь міської ради, обговорюються питання  про стан виконання документів та вживаються необхідні міри щодо їх своєчасного  виконання.
Однак, незважаючи на вжиті виконкомом заходи щодо зміцнення виконавчої дисципліни, посилення контролю та підвищення відповідальності за своєчасне та безумовне виконання документів,  станом на 30.12.2011 два документи виконано з порушенням терміну, що складає 0,03 відсотки, в тому числі:
 - УЖКГ (лист КОДА від 10.02.2011 № 05-04/430 „Про надання пропозицій до Програми поводження з ТПВ на 2012-2016 роки”, термін виконання був до 01.05.2011, а інформація надана 05.05.2011);
 - КП „Служба замовника” (лист Представника  уповноваженого  Верховної Ради України з прав людини”  від  17.11.2011 № 11/8-Ш187919.11/10-62 „Про захист житлових прав родини-інваліда Нікічука В.І.”, термін виконання був до 22.12.2011, а інформація надана 26.12.2011).
 Невиконаних документів за 12 місяців 2011 року немає.
 За 12 місяців 2011 року міським головою  було  дано 327 доручень, які виконані в визначені терміни. 
 На засіданнях  міської ради та виконавчого комітету приймаються контрольні рішення, інформація про виконання яких надається відділами і управліннями після неодноразових нагадувань.
           Враховуючи викладене, прошу доручити керівникам відділів, управлінь та інших структурних підрозділів в подальшому забезпечити посилення контролю і підвищення відповідальності посадових осіб за своєчасне і безумовне виконання законів України, актів і доручень Президента України, голови облдержадміністрації, міського голови та його заступників.

 
Начальник загального відділу                      Н.І.Гнатюк

Аналіз документів, які надійшли до виконкому Броварської міської ради за 12 місяців 2011 року у розрізі порушених питань

Код

Найменування питань

Кількість документів

01

Питання роботи і розвитку галузей промисловості, транспорту, зв’язку

22

03

Питання будівництва

86

04

Питання житлово-комунального господарства, торгівлі побуту

375

05

Питання науки, культури, освіти, охорони здоров’я, спорту, соціального захисту, релігії

77

06

Питання мат.-техн. Постачання (забезпечення паливно-енергетичними ресурсами, буд. матеріалами, технікою і механізмами, кормами та насінням, прод. товарами

3

07

Фінансові питання (виділення кредитів, податки, відрахування, погашення заборгованості виплата зарплати, валютні операції, ціни, тарифи, оплата праці, преміювання)

244

08

Питання роздержавлення і приватизації, ліцензування підприємницької діяльності, розвиток малого підприємництва

2

09

Ліквідація, організація, реорганізація підприємств, установ, закладів

2

10

Кадрові питання (призначення, підготовка, використання, присвоєння рангів)

211

11

Міждержавні та зовнішньоекономічні зв’язки

1

13

Питання виконання рішень директивних органів

1047

14

Питань оборонної роботи та надзвичайної ситуації, охорони громадського порядку

7

15

Проекти актів законодавства

9

16

Проведення конференцій, семінарів, нарад, інших масових заходів

105

17

Інші питання

982

18

Питання надання, продовження оренди та суборенди приміщення

321

19

Питання про надання дозволу на розміщення об'єкта торгівлі, МАФ, зовнішньої реклами

101

20

Питання погодження торгівлі

202

23

Питання будівництва та архітектури

72

25

Про розгляд питання на засіданні виконкому, сесії.

345

26

Питання виділення, приватизації, переоформлення, надання та продовження оренди земельної ділянки

540

27

Питання видачі свідоцтв, реєстрації Статутів, видачі дублікатів та копій документів.

41

28

Питання порушення законності, охорони, правоохоронних органів

9

29

Питання ЗМІ

111

30

Про надання інформації

373

31

Питання списання, демонтажу основних засобів

11

32

Про надання інформації згідно ЗУ „Про доступ до публічної інформації”

48

Всього документів

5347

Начальник загального відділу      Н.І.Гнатюк  

 
Аналіз виконання документів відділами, управліннями та іншими структурними підрозділами міської ради та виконкому за 12 місяців 2011 року

Назви відділів та управлінь

Всього надійшло документів за 12 місяців

 2011 року

Всього виконано документів за 12 місяців

2011 року

Кількість

невиконаних

документів

В % відно-шенні

Виконані з порушенням терміну

В % відно-шенні

1

2

3

4

5

6

7

Фінансове управління

301

301

-

-

-

-

Управління економіки

427

427

-

-

-

-

Відділ культури

99

99

-

-

-

-

Управління освіти

121

121

-

-

-

-

КП “Служба замовника”

130

130

-

-

1

0,8

УЖКГ

517

517

-

-

1

0.3

Відділ НС і ЦЗН

99

99

-

-

-

-

КП “Броваритепловодоенергія”

75

75

-

-

-

-

Адміністративно-господарський відділ

23

23

-

-

-

-

Відділ фізичної культури та спорту

70

70

-

-

-

-

Відділ у справах сім’ї та молоді

94

94

-

-

-

-

Управління праці та соціального захисту населення

138

138

-

-

-

-

ЦРЛ

29

29

-

-

-

-

Військкомат

1

1

-

-

-

-

Земельний відділ

 

886

886

-

-

-

-

Броварський міський відділ по обслуговуванню м. Бровари та Броварського району ГУ МВС України в Київській області

3

3

-

-

-

-

ДЗ „Броварська рай СЕС МОЗ України”

2

2

-

-

-

-

Відділ бухгалтерського обліку

17

17

-

-

-

-

Відділ по роботі із зверненнями громадян

26

26

-

-

-

-

Відділ з житлових питань

171

171

-

-

-

-

КП „ББТІ”

61

61

-

-

-

-

Управління містобудування та архітектури

244

244

-

-

-

-

Відділ  організаційної та кадрової роботи

859

859

-

-

-

-

Служба у справах дітей

79

79

-

-

-

-

Загальний відділ

107

107

-

-

-

-

Управління комунальної власності

374

374

-

-

-

-

Спецвідділ по контролю за станом благоустрою та зовнішнім дизайном міста

278

278

-

-

-

-

Філія по експлуатації газового господарства ВАТ “Київоблгаз”

-

-

-

-

-

-

Апарат міської ради

169

169

-

-

-

-

Телебачення “Наше місто”

15

15

-

-

-

-

ВКБ

96

96

-

-

-

-

Управління Пенсійного фонду у м. Броварах

10

10

-

-

 

-

 

-

Юридичний відділ

829

829

-

-

-

-

Експлуатаційна дільниця Бровар-ського районного підрозділу ЗАТ АЕС „Київобленерго”

2

2

-

-

 

-

 

-

Броварський вузол поштового зв’язку Київської УД ППЗ „Укрпошта”

-

-

-

-

-

-

Броварське управління ГУ МНС України у Київській області

2

2

-

-

-

-

Управління юстиції

1

1

-

-

-

-

Архівний відділ

21

21

-

-

-

-

Відділ держкомзему у м.Бровари

6

6

-

-

-

-

Всього

6382

6382

-

-

2

0,03

Начальник загального відділу                    Н.І.Гнатюк

Обновлено 06.01.2012 10:25
 
© 2012 Сайт міста Бровари
Офіційний спонсор сайту - компанія Бравопорт